diumenge, 2 de juliol del 2017

LES IL·LUSTRACIONS DE LA NOELIA. EN EVOLUCIÓ...

Bon dia lectors il·lustrats!!

Ja fa molts dies que no publico cap ressenya i no sabeu les ganes que en tinc. M’esperen uns llibres il·lustrats preciosos!! Però aquest final de mes ha estat mogudet... El juny és mes de tancament. Els que sou profes ja m’entendreu i les que sou mamis també!!
En fi, que entre els meus nens de l’escola i el meu nen de casa he anat a tope... però tinc previst un mes de juliol ple de paraules i imatges. Ueeeeeeee!!!

Avui us vull ensenyar les meves il·lustracions. Des de petita que dibuixo. Sempre m’he trobat molt còmode amb el retrat a llapis. Però últimament vaig buscant un estil més senzill, amb més color, i amb dues idees-imatges associades.


Us ensenyo el que feia abans.... A veure si encerteu qui sóc jo!! 😉






Fa poc i gràcies a Clara Sáez vaig descobrir el joc d’estampació PIN TAM PON. La Clara i la Julia Abalde van idear aquest sistema d’estampació que combina formes bàsiques i colors primaris i que et permet fer volar la imaginació.

Aquí algunes de les meves proves...








I últimament no deixo de veure imatges així a la meva cuina jajajaja, mireu, a veure què en penseu? És en el que estic posada ara i amb el que em trobo a gust. Vull exprimir-ho al màxim, ja veurem que en surt d'aquí!! 😉








Bé i això és tot, volia ensenyar-vos una miqueta més de mi. I d’alguna manera intentar entendre què va ser abans l’ou o la gallina. Jo sempre he dibuixat i aquesta afició crec que em va portar més tard a col·leccionar llibres d’il·lustració, més tard el relat d’històries amb paraules em va captivar i al final, les dues anàvem de bracet. No les puc deslligar, imagino històries amb paraules i imatges.
Us animo molt a que si us agrada dibuixar, experimenteu i dibuixeu. Assegurat el passar-s’ho molt bé.
Fins d’aquí a poc, petitekes.
Petons.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada